Digitálny manažment flotily na pracovisku
connect:desk
Systém manažmentu flotily connect:desk ponúka prehľadný prístup ku všetkým údajom o flotile. Tento softvér slúži na správu údajov o vozíkoch a vodičoch a umožňuje jednoduché vypracovanie správ.
Od manažmentu vozíkov a vodičov cez plánovanie údržby a používania až po monitorovanie a analýzu všetkých údajov o vozíkoch – systém connect:desk je srdcom celého manažmentu flotily. Softvér sa dá intuitívne ovládať a je vhodný pre skúsených správcov flotily aj pre príležitostných používateľov, ktorí potrebujú len jednotlivé funkcie.
Súčasné verzie softvéru:
connect:desk 2.7.4
connect:composer 2.3.19
Variabilné funkčné moduly
Požiadavky na systémy manažmentu flotily sú často veľmi špecifické: Každá prevádzka má iné pracovné prostredie. Môžete preto skombinovať jednotlivé funkčné moduly Linde connect do takého systému, ktorý optimálne vyhovuje vašim individuálnym požiadavkám.
Prostredníctvom modulu connect:ac prevádzkovatelia kontrolujú prístup k flotile a umožňujú spoľahlivú ajednoduchú kontrolu vozíkov pred každým použitím. Modul connect:dt dokumentuje dobu používania, nehody a funkčnosť vozíkov z flotily. Pomocou modulu connect:an správcovia flotily analyzujú a monitorujú vyťaženie a výkon flotily. Tento modul navyše vyhodnocuje stav batérie a rozpoznáva prípadne chyby obsluhy. Pomocou modulu connect:zi sa dá monitorovať poloha priemyselných vozíkov v jednotlivých lokalitách po celom svete. V rámci skladových a výrobných úsekov je navyše možné definovať bezpečnostné zóny s prispôsobenou rýchlosťou.
Podrobnosti o module connect:desk

Riadiaci panel
Riadiaci panel slúži ako komunikačná centrála systému connect:desk. Vďaka individuálne nastaviteľným widgetom, napr. kalendáru, hláseniam vozíka a prístupom, môžu správcovia flotily monitorovať a kontrolovať svoju flotilu. Všetky hlásenia sa v prípade potreby posielajú ako e-maily.

Organizácia
V časti Organizácia môžu správcovia flotily spracúvať a editovať údaje o vodičoch, mieste použitia, pridelených vozíkoch a ďalšie informácie. Hierarchicky štruktúrované zobrazenie ponúka prehľadné znázornenie organizačnej štruktúry a uľahčuje prideľovanie a manažment prístupových a používateľských oprávnení.

Správa
Tabuľky, podrobné zobrazenia a rôzne vstupné prvky umožňujú flexibilné sledovanie, údržbu a rozširovanie veľkého množstva údajov. Tak je napríklad možné ľahko spravovať vodičské oprávnenia, školenia alebo zdravotné prehliadky.

Zóny
V časti Zóny správcovia flotily na základe vlastných halových alebo dielenských plánov plánujú a konfigurujú oblasti zón a prejazdy halami a v prípade potreby definujú automatizované prispôsobenia rýchlosti. Napríklad na križovatkách alebo v úzkych priestoroch je rýchlosť vozíka cielene riadená, a tým sa zvyšuje bezpečnosť.
Transparentnosť vďaka správam a analýzam
Na základe kompletných údajov týkajúcich sa flotily vozíkov je možné pomocou softvéru connect:desk získať takmer 30 interaktívnych správ o flotile, jednotlivých oblastiach, vozíkoch alebo vodičoch. Údaje sa zobrazujú v prehľadných grafoch a tabuľkách. Správcovia flotily tak presne vedia, kto, kedy a ktorý vozík používal. K dispozícii sú celkovo štyri kategórie správ:
Protokolový denník
Protokolový denník poskytuje prehľad o všetkých zaznamenaných udalostiach jednotlivých vozíkov. V tabuľke Pre-Op Check sú uvedené všetky predoperačné kontroly vybraných vozíkov, ako aj príslušné odpovede vodičov. Interaktívne grafy zobrazujú stavy nabitia batérie a odhlásenia sa a dajú sa zoskupovať podľa vodičov a vozíkov.
Použitie
Servis
Koordinácia
Kategória Koordinácia poskytuje údaje o vodičoch a použití a vyťažení všetkých vozíkov. Rozdelenie vozíkov ponúka prehľad o zložení celej flotily – usporiadanie podľa výrobcu, typu vozíka a ďalších kritérií. V inventári vozíkov sú uvedené všetky vozíky vrátane ich dôležitých vlastností. Všetky vykonané aj doposiaľ nevykonané školenia vodičov nájdete v sekcii školenia pre vodičov.